2013. november 22., péntek

Kerstin Gier: Rubinvörös (Időtlen szerelem trilógia 1.)

Fülszöveg:
 Mitévők legyünk, ha egyszerre a múltban találjuk magunkat, és csak annyit tudunk, hogy az üküküküküknagyapánk lovát Kövér Anninak hívták? Úgy van: megőrizzük a hidegvérünket. Legalábbis ezt próbálja tenni Gwendolyn, amikor kiderül: nem elég, hogy ő örökölte a családban az időutazásért felelős gént, de ráadásul az a feladat is neki jutott, hogy rendbe szedje a múltat. És mindennek a tetejébe épp ezt az arrogáns Gideont kapja útitársul! Az össze nem illő páros kénytelen-kelletlen beleveti magát a nem éppen hétköznapi kalandokba. Gwendolyn hamarosan megtapasztalja, hogy az ellentétek alighanem tényleg vonzzák egymást, és ez régen sem volt másképp. És, hogy már a múltban sem úgy mennek a dolgok, mint egykoron…

Nagyon aranyos, könnyed, kedves, kis, romantikus, lányregény. Nagyon olvastatja magát, nagyon szórakoztató. Tetszett a stílusa, maga az ötlet, és az időutazós téma. De számomra ez az egész egy kissé túl kiszámítható, túl „gyerekes”. 
Nagyon sok jó, hiteles karakter van benne, majdnem minden szereplőt szerettem valamiért. Szerettem Gwendolynt, tetszett Gideon, imádtam az aranyos barátnőt Lesliet. Charlotte és Glenda néni is nagyon hiteles volt, nélkülük unalmas lett volna a történet. Nagyon szerettem Robertet, James-t és a kis vízköpő démont, Xemeriust is (neki főként a humora tetszett).
Szerettem az írónő humorát. Még nagyon tetszett a történetben, hogy Gwenny más mint a többi időutazó, több náluk, mivel látja a szellemeket és beszélni is tud velük
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése